S.T.A.L.K.E.R.
Ранг - Чернобил
Регистриран на: 12 Ное 2008
Мнения: 486
Местожителство: Припять...
|
S.T.A.L.K.E.R. с CryEngine 2- неофициален проект
|
|
|
Вижте на какво се натъкнах, по време на разходка във Facebook-a.
http://www.youtube.com/watch?v=EDQBin1LgvQ&feature=player_embedded
Адски интересен микс
_________________ S.-->Scavengers
T.-->Trespasser
A.-->Adventurers
L.-->Loners
K.-->Killers
E.-->Explorers
R.-->Robbеrs
|
Пон Фев 21, 2011 5:49 pm
|
|
|
Reiko
Модератор
Регистриран на: 10 Фев 2008
Мнения: 527
Местожителство: Plovdiv
|
Не ми хареса. Когато бях изтеглил Crysis да е пробвам, останах силно разочарован. А по този начин да натровят сталкер... Е извинявам се ама не съм съгласен. Единственото което ми хареса е "свободната" физика. И при сталкер е има много добра, но е на определени предмети. Не виждам проблем и отбора на сталкер да направи добра физика на всички предмети и сгради. (освен че ще направят играта много тежка). Ще видим сега какво ще направят с последната част. Мисля че ще е нещо много добро. Вече имат база, опит, знаят къде са им слабостите и за това време което имат мисля че ще направят нещо добро.
_________________ Я хочу чтобы зона изчезла !!!
|
Пет Фев 25, 2011 6:10 pm
|
|
|
S.T.A.L.K.E.R.
Ранг - Чернобил
Регистриран на: 12 Ное 2008
Мнения: 486
Местожителство: Припять...
|
Цитат: Reiko написа: Единственото което ми хареса е "свободната" физика. И при сталкер е има много добра, но е на определени предмети. Не виждам проблем и отбора на сталкер да направи добра физика на всички предмети и сгради. (освен че ще направят играта много тежка). Ще видим сега какво ще направят с последната част. Мисля че ще е нещо много добро. Вече имат база, опит, знаят къде са им слабостите и за това време което имат мисля че ще направят нещо добро.
Ми аз за енджина имах предвит, да се надяваме, че ще е още по-добра( и с по-голяма територия от последната версия), с по-добър енджин и да е ОЩЕ по-оптимизирана от COP.
Ako става въпрос за физика, на CS: Source (респективно и HL2 series) най-ме кефи. Някак си е най-реална е. Иначе и на FarCry (1 и 2) също е яка.
_________________ S.-->Scavengers
T.-->Trespasser
A.-->Adventurers
L.-->Loners
K.-->Killers
E.-->Explorers
R.-->Robbеrs
|
Съб Фев 26, 2011 11:52 pm
|
|
|
Sunny
Dictador
Регистриран на: 22 Апр 2006
Мнения: 1007
Местожителство: Някъде там ...
|
Категорично се присъединявам към мнението на Reiko. Разликата е съвсем леко визуална. Горе-долу, както примерно при различните стилове комикси. И като цяло играта не се различава особено. А и в това демо не усетих атмосферата, която се усеща във всяка част на Сталкер. Просто липсва това чувство. Това е малко, като "Хайде да погърмим на слънчевата полянка и да постреляме по птичките. Я ама там имало аномалия."
_________________
|
Нед Фев 27, 2011 10:08 am
|
|
|
GEGATA
Ранг - Припят
Регистриран на: 21 Апр 2009
Мнения: 230
Местожителство: Бургас
|
И аз съм съгласен с Reiko... Ама ще се изкефя на макс ако украинските братушки избарат всичко до последния детайл и да обърнат внимание на най-малкото...
Не знам защо, но CoP няма такава атмосфера като на SoC...
_________________
АКО ГЕРОИТЕ ИМАХА ВРЕМЕ ДА МИСЛЯТ, НЯМАШЕ ДА ИМА ГЕРОИЗЪМ !!!
|
Нед Фев 27, 2011 10:58 am
|
|
|
Sunny
Dictador
Регистриран на: 22 Апр 2006
Мнения: 1007
Местожителство: Някъде там ...
|
Имаш право. Аз лично един ден си мислех как ли би изглеждал SoC с всички плюсове на CoP. Това би било направо страхотна комбинация по мое мнение.
_________________
|
Нед Фев 27, 2011 11:05 am
|
|
|
S.T.A.L.K.E.R.
Ранг - Чернобил
Регистриран на: 12 Ное 2008
Мнения: 486
Местожителство: Припять...
|
Така е ,приятели, дано S.T.A.L.K.E.R. 2 бъде нещо уникално като атмосфера и най-вече оптимизирано.
П.П. То вече за кой ли път се повтарям, дано от GSC ни чуят молитвите...
_________________ S.-->Scavengers
T.-->Trespasser
A.-->Adventurers
L.-->Loners
K.-->Killers
E.-->Explorers
R.-->Robbеrs
|
Нед Фев 27, 2011 12:19 pm
|
|
|
Keegan
Ранг - Киев
Регистриран на: 04 Ное 2009
Мнения: 136
Местожителство: Хасково
|
Цитат: S.T.A.L.K.E.R. написа: Така е ,приятели, дано S.T.A.L.K.E.R. 2 бъде нещо уникално като атмосфера и най-вече оптимизирано.
П.П. То вече за кой ли път се повтарям, дано от GSC ни чуят молитвите...
Сергей (of GSC ) каза,че в играта няма да видим нищо революционно,по-скоро ще се придържа към изградения вече геймплей и атмосфера.Което е добре,ако питате мен и като се има предвид,че играта ще е мултиплатформена,още повече се надявам на това! Ще е много,ама много разочароващо да видим сталкер/код/фолаут хибрид.
_________________ Radda-Radda...
|
Сря Мар 09, 2011 11:08 am
|
|
|
S.T.A.L.K.E.R.
Ранг - Чернобил
Регистриран на: 12 Ное 2008
Мнения: 486
Местожителство: Припять...
|
|
|
|
Цитат: Keegan написа:
Цитат: S.T.A.L.K.E.R. написа: Така е ,приятели, дано S.T.A.L.K.E.R. 2 бъде нещо уникално като атмосфера и най-вече оптимизирано.
П.П. То вече за кой ли път се повтарям, дано от GSC ни чуят молитвите...
Сергей (of GSC ) каза,че в играта няма да видим нищо революционно,по-скоро ще се придържа към изградения вече геймплей и атмосфера.Което е добре,ако питате мен и като се има предвид,че играта ще е мултиплатформена,още повече се надявам на това! Ще е много,ама много разочароващо да видим сталкер/код/фолаут хибрид.
Така де, но поне като отстрелваме прасета- мутант, те да се разцепват или нещо от сорта(абе да има поне некви дефекти, след като го отсрреляш с двуцевка), а не само да си легнат ,като след две бутилки водка. Друго, ще ми хареса на филмчето, че там водят ръкопашен бой, като този: http://www.youtube.com/watch?v=vOvEsxTCwJ0. (Евала на русский спецназ) И отново като на филмчето: като застреляш някой, да може да се чупят повече неща,когато падне тялото.
_________________ S.-->Scavengers
T.-->Trespasser
A.-->Adventurers
L.-->Loners
K.-->Killers
E.-->Explorers
R.-->Robbеrs
|
Сря Мар 09, 2011 12:58 pm
|
|
|
Keegan
Ранг - Киев
Регистриран на: 04 Ное 2009
Мнения: 136
Местожителство: Хасково
|
|
|
|
Цитат: S.T.A.L.K.E.R. написа:
Цитат: Keegan написа:
Цитат: S.T.A.L.K.E.R. написа: Така е ,приятели, дано S.T.A.L.K.E.R. 2 бъде нещо уникално като атмосфера и най-вече оптимизирано.
П.П. То вече за кой ли път се повтарям, дано от GSC ни чуят молитвите...
Сергей (of GSC ) каза,че в играта няма да видим нищо революционно,по-скоро ще се придържа към изградения вече геймплей и атмосфера.Което е добре,ако питате мен и като се има предвид,че играта ще е мултиплатформена,още повече се надявам на това! Ще е много,ама много разочароващо да видим сталкер/код/фолаут хибрид.
Така де, но поне като отстрелваме прасета- мутант, те да се разцепват или нещо от сорта(абе да има поне некви дефекти, след като го отсрреляш с двуцевка), а не само да си легнат ,като след две бутилки водка. Друго, ще ми хареса на филмчето, че там водят ръкопашен бой, като този: http://www.youtube.com/watch?v=vOvEsxTCwJ0. (Евала на русский спецназ) И отново като на филмчето: като застреляш някой, да може да се чупят повече неща,когато падне тялото.
Абе,неща като тези са добре дошли,може би дори меле (не ръкопашен бой ала Condemned),поражения,рани,може би дори някакво ниво на разрушаване на сгради/терени т.н.Макар,че имам конзола и редовно си цъкам на нея,досега не съм попадал на игра като сталкер.Иска ми се да си запази този почти "опростен" геймплей,който не разчита на УАУ моменти и сценки/кътсцени от първо лице.Само много,ама МНОГО ми се иска да виждам краката,ръцете и гърдите на героя си.Малко е тъпо като погледна надолу да виждам само земя или терен и имам чувството,че съм просто свободен елемент който се носи във въздуха
_________________ Radda-Radda...
|
Сря Мар 09, 2011 2:17 pm
|
|
|
shraik
Редовен потребител
Регистриран на: 22 Сеп 2010
Мнения: 57
|
Определено ще е готино с този енджин!
Crysis е страхотна игра и с най добрата графика за момента и смятам, че този графичен енджин ще пасва много добре на сталкер, който на моменти много му куца динамиката в определени бойни сцени.
|
Сря Апр 27, 2011 5:36 pm
|
|
|
ViPeR
Редовен потребител
Регистриран на: 20 Юли 2010
Мнения: 38
Местожителство: Bulgaria, Pleven
|
Цитат: A brave Russian mod team has challenged themselves to port the whole of GSC’s survival horror, STALKER, into Crysis’ more advanced engine. The project’s called Cryzone – Sector 23, and is far along enough for the team to have released a video of the mod in action. You’ll find the video embedded below.
The mod is the work of a team called World of Stalker. It’s still a work in progress, but famous elements from the STALKER series are already in there, including the bleak landscapes, anomalies, and groups of terse Russian men sitting around campfires.
The video shows off some of the destructability and improved physics that comes with the upgrade to Cryengine 2. The mod plans to add some new features to the game, including a Far Cry 2 style healing system, in which your character must fix wounds by injecting themselves, or removing bullets from wounds.
_________________
|
Сря Апр 27, 2011 6:04 pm
|
|
|
Keegan
Ранг - Киев
Регистриран на: 04 Ное 2009
Мнения: 136
Местожителство: Хасково
|
|
|
|
Цитат: ViPeR написа:
Цитат: A brave Russian mod team has challenged themselves to port the whole of GSC’s survival horror, STALKER, into Crysis’ more advanced engine. The project’s called Cryzone – Sector 23, and is far along enough for the team to have released a video of the mod in action. You’ll find the video embedded below.
The mod is the work of a team called World of Stalker. It’s still a work in progress, but famous elements from the STALKER series are already in there, including the bleak landscapes, anomalies, and groups of terse Russian men sitting around campfires.
The video shows off some of the destructability and improved physics that comes with the upgrade to Cryengine 2. The mod plans to add some new features to the game, including a Far Cry 2 style healing system, in which your character must fix wounds by injecting themselves, or removing bullets from wounds.
Смешка!
" Ой,раничка-чай си извадя куршума от ръката,ше използвам ей тая клечица..." Сериозно ли? Почти си го представям...
_________________ Radda-Radda...
|
Съб Май 14, 2011 10:12 pm
|
|
|
ViPeR
Редовен потребител
Регистриран на: 20 Юли 2010
Мнения: 38
Местожителство: Bulgaria, Pleven
|
_________________
|
Нед Май 15, 2011 4:57 am
|
|
|
|
|
Иди на страница 1, 2 Следваща
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа.
В момента е: Вто Дек 03, 2024 3:49 am
|
|
|
Powered by: phpBB © phpBB Group
|
|